Anu

Tuli tietoa tänään vko 10 vuoroista että kaikki on peruttu koska saliin on tulossa silloin valaisin remontti.

Anu

Poistin 7.3 vuoron kalenterista

Tero

Jotain lakkohommia pukkaa helmikuun alkuun. Onko tatseja siitä että vaikuttaisi tähän pelivuoroonkin?

Sami

Meillä Klip-klop-liitossa ei ole ollut puhetta lakkoon osallistumisesta, eikä tietääkseni myöskään Nips-naps-liitto ole antanut lakkovaroitusta. Palloilijoiden keskusliitolta ei ole tullut ohjeistusta.

Salin käyttöön tuskin lakot vaikuttavat, ellei koko koulua jostain syystä laiteta säppiin lakon ajaksi. Jos näin olisi, niin eiköhän tuosta ilmoitettaisi.

Tero

Joo eiköhän siellä sit oo lakkovahdit kääntämässä rikkurit ovelta takaisin. Mutta jospa tosiaan ei vaikuttaisi tuohon salin käyttöön

Teppo

Onko seuraava säbä vasta tuolloin 23.11?

Tero

Näin minä ymmärsin, että olisi varattu jonkin pateniemi 150v juhliin ja päästäisiin vasta ens vkolla pelaamaan taas

Sami

Oliskohan täältä löytynyt mahtollisesti kahta innokasta padeloijaa mun ja Antin kaveriksi sunnuntai-illaksi klo 19:30-20:30? Tarvittaessa voidaan joustaa siitä innokkuudestakin 😄 Vuoro olis Nalli-Sportissa ja kustantaa 7,20€ per naamari, jos saadaan neljä pelaajaa kasaan.

Niina

Joudunkin tämän paikan valitettavasti luovuttamaan seuraavalle innostuneelle. Tuli sunnuntaille maakuntareissu enkä pysty lupaamaan, että ehdin tuohon aikaan takaisin. Mutta joku toinen kerta olis kyllä mukava osallistua.

Tämäpä selvä. Mukavaa maakuntamatkailua 🙂